War során a PAM 1.05 vagy 2.04 vagy esetleg magasabb verzió használata ajánlott gyári beállitásokkal. A PunkBuster mint anti-cheat eszköz használata kötelező. A kliensek és a szerverek a legfrissebb PunkBuster verzióval kell, hogy rendelkezzenek.
Meccs szabályok – Általános:
Az esetleges viták elkerülése érdekében minden meccsen minden csapattagnak kötelező demo-t vennie. Az a csapat, ahol valaki kérésre nem tudja felmutatni a meccsről készített demo-t automatikusan elveszti a meccset! Lehetőség van feltölteni a demókat FTP szerverre közösségi felhasználás céljából. Ha egy játékost, vagy csapatot szabálysértésen érnek, akkor a helyzettől függően büntetést kap a klán. Ha másodszor is büntetést kapnak, akkor a csapatot kizárhatják a versenyből. A versenyigazgató dönthet erről, és a döntését nagyrészt a meccs után leadott demók befolyásolják.
Az FG42-es fegyvert és a Panzerfaustot sem szabad használni a meccsek alatt, valamint csapatonként egy mesterlövész puska és egy shotgun engedélyezett. Füst gránát nem lesz a meccseken! A többi lőfegyver használata nincs korlátozva(cb szerint).
A meccseket öt az öt ellen játsszák(megbeszélés alapján változhat). Ha mégis ötnél kevesebben jelennek meg egy csapatból,akkor az a csapat veszít, ha a versenyigazgató mérlegelés után másképp nem dönt. A kezdő oldalt bash körrel kell eldönteni!
War közben csak és kizárólag a csapatkapitány használhatja a játékon belüli közös chat-et.
A meccsre időben meg nem jelenés egyenlő az automatikus vesztéssel.
Ha egy játékosnak a war alatt technikai gondja adódik és nem tud visszatérni a szerverre, akkor a klánnak van lehetősége időt kérni (versenyigazgató által meghatározott időtartamon belül) amíg a technikai problémát elhárítják, amennyiben ez huzamosabb ideig tart a klán lejátszhatja a meccset négy fővel.
Én nem igazán a szabályokról mint inkább arról szeternék beszélni miként kellene szervezni a warokat!
Most már mint mindenki tudja van egy második szervere a klánnak amin lehet gyakorolni meg warokat bonyolítani.
A warok lebonyolítását én szerény véleményem szerint a hétvégére kellene időzíteni, mivel jóval több tag tud részt venni rajtuk.
A másik dolog hogy törekedni kell arra hogy minél nagyobb létszámban történjenek a warok legaláb 5v5-ben!
Az ennél kisebb horderejű dolgoknak nem nagyon van értelme főleg akkor mikor tetemes létszámú játékos tartózkodik a war szerveren és ki kell zárni őket egy war miatt.
Törekedjen a csapat arra hogy összeszokjon és arra hogy kevesebb de minőségibb meccset tudhasson a háta mögött!A klán ne arról legyen híres hogy könnyű elverni hanem arról igen is kemény meccseket nyom!
1)Minden WAR-on az előre megbeszélt létszám vehet részt!
2)A WAR folytatódik függetlenül attól, hogy valaki kifagy, vagy elmegy magától. Az ellenfél összes tagja kilép az a WAR feladását jelenti, ezért a teljes WAR-t megnyertnektekintendő.
3)A WAR minimális létszáma 2v2 ennél kisebb létszámú WAR-nak nincs értelme.
4)WAR-t NEM csak PAM moddal (de lehetőleg úgy ez ismét megegyezés kérdése) rendelkező szerveren lehet játszani.
5)Játékoscsere a csapatváltáskor illetve a mapváltáskor történhet (egyeztetés esetén WAR közben is). A leváltandó játékosnak előbb ki kell lépni a játékból, csak utána jöhet fela "cserejátékos".
6)WAR közben nem tartózkodhat senki "SPECTATOR" módba.
7)A közös chat használata és a bindelés TILOS! Mindkét csapat csak a teamchat-el beszélhet. A közös chatben TILOS a másik csapatot provokálni, csak a fontos információkatszabad megírni. (pl. játékoscsere)
8)A közös chatban provokáló, káromkodó játékost az admin KICK-elheti, vagy a WAR-t beszüntetheti. Beszüntetés esetén a WAR érvénytelen (tehát nem feladjuk).
9)Bármilyen csalás használata szigorúan TILOS! Ha ellenfelünk mégis ehhez folyamodna, akkor minden klánt értesítünk erről, illetve a csaló klán elvesztette a WAR-t!
10)Mindegyik map végén screenshot készül a végeredményről!
War során a PAM 1.05 vagy 2.04 vagy esetleg magasabb verzió használata ajánlott gyári beállitásokkal. A PunkBuster mint anti-cheat eszköz használata kötelező. A kliensek és a szerverek a legfrissebb PunkBuster verzióval kell, hogy rendelkezzenek.
Meccs szabályok – Általános:
Az esetleges viták elkerülése érdekében minden meccsen minden csapattagnak kötelező demo-t vennie. Az a csapat, ahol valaki kérésre nem tudja felmutatni a meccsről készített demo-t automatikusan elveszti a meccset! Lehetőség van feltölteni a demókat FTP szerverre közösségi felhasználás céljából. Ha egy játékost, vagy csapatot szabálysértésen érnek, akkor a helyzettől függően büntetést kap a klán. Ha másodszor is büntetést kapnak, akkor a csapatot kizárhatják a versenyből. A versenyigazgató dönthet erről, és a döntését nagyrészt a meccs után leadott demók befolyásolják.
Az FG42-es fegyvert és a Panzerfaustot sem szabad használni a meccsek alatt, valamint csapatonként egy mesterlövész puska és egy shotgun engedélyezett. Füst gránát nem lesz a meccseken! A többi lőfegyver használata nincs korlátozva(cb szerint).
A meccseket öt az öt ellen játsszák(megbeszélés alapján változhat). Ha mégis ötnél kevesebben jelennek meg egy csapatból,akkor az a csapat veszít, ha a versenyigazgató mérlegelés után másképp nem dönt. A kezdő oldalt bash körrel kell eldönteni!
War közben csak és kizárólag a csapatkapitány használhatja a játékon belüli közös chat-et.
A meccsre időben meg nem jelenés egyenlő az automatikus vesztéssel.
Ha egy játékosnak a war alatt technikai gondja adódik és nem tud visszatérni a szerverre, akkor a klánnak van lehetősége időt kérni (versenyigazgató által meghatározott időtartamon belül) amíg a technikai problémát elhárítják, amennyiben ez huzamosabb ideig tart a klán lejátszhatja a meccset négy fővel.